Metode dostave

Podržavamo više metoda dostave, u zavisnosti od toga gdje se nalazite, u kojoj državi i na kojem kontinentu. Dostavu radimo unutar Bosne i Hercegovine ali i u sve države svijeta. U ponudi imam i sporije (jeftinije) metode, ali i brze (skuplje) metode. U procesu narudžbe će vam biti precizno ponuđene sve opcije za dostavu sa tačno izračunatom cijenom, i vi ćete odabrati dostavu koja vam odgovara. Naše skladište iz koga šaljemo narudžbe je u Bosni i Hercegovini.

Rok isporuke

Rok isporuke varira u zavisnosti od toga u koji dio svijeta šaljemo paket kao i od toga koji je metod dostave u pitanju. Očekivano vrijeme dostave je:

Regija

BH Pošta

Euro Express

GLS (cestovna)

FedEx (avio)

A2B (avio)

BiH

2

1

X

X

X

 

Ove podatke smo dobili od dostavnih kuća. Eventualna odstupanja su moguća.

Broj u ćeliji je broj očekivanih radnih dana za koju pošiljka dođe na odredište. U slučaju ako pošiljka ne dođe na destinaciju 1 sedmicu nakon očekivanog vremena, obavezno se javite da utvrdimo gdje je problem.

Cijena dostave

Trošak dostave varira od lokacije gdje se paket dostavlja, težine paketa i od dostavne kuće koja radi dostavu.

Precizni cjenovnici se nalaze u narednim dokumentima:

Dostavna kuća

Regija

Cjenovnik

BH pošta

Cijeli svijet

preuzmi

Euro Express

BiH

preuzmi

 

Dostava i plaćanje pri preuzimanju

U granicama Bosne i Hercegovine moguće je izvršiti plaćanje kuriru koji vam donese paket pri preuzimanju paketa (plaćanje pouzećem). Dostava pouzećem je moguća samo i jedino ako odaberete Euro Express  kao dostavni metod. Usluga za prenos novca od kupca do trgovca se ne naplaćuje dodatno. Dostava za paket bilo koje veličine Euro Express dostavom u bilo koji dio BiH košta 5,00 KM.

Dostupnost proizvoda

Svi produkti koji su u katalogu na web trgovini su dostupni za isporuku i nalaze se kod nas na skladištu.

Taksa na uvoz i izvoz

U pojedinim državama moguće je da će carinska uprava tražiti plaćanje takse na uvoz. Ovi propisi variraju od države do države i savjetujemo Vas da se raspitate da li to važi u vašem slučaju. Takse na uvoz su nepredvidljive za nas. Trošak takse pada uvijek na teret kupca.

Izvozne takse se naplaćuju ako vaš paket ima više od 5kg. I izvozne takse su uračunate u cijenu dostave, i poznate su uvijek unaprijed.

Problemi u dostavi

Sistem je u velikom mjeri automatiziran, ali ponekad se desi da ne dobijete naručene proizvode. Mogući razlozi i rješenja su:

  • Narudžba nije stigla na vašu adresu. Ovo se desi u ogromnoj većini slučajeva ako niste u formularu za narudžbu unijeli tačne podatke o adresi dostave, tačnu E-mail adresu ili broj telefona. Ako nakon online narudžbe u roku od 10 minuta ne dobijete na E-mail potvrdu o naručenim proizvodima, provjerite Vaše podatke i narudžbu ponovite. Ako narudžba ne stigne u rokovima definisanim u gornjoj tabeli, obavijestite nas, da reagujemo.
  • Paket je poslan ali kasni. Rijetko se dešava i uzrok je kada dostavne kuće kasne sa isporukom. Na ovo ne možemo utjecati direktno, ali možemo indirektno. Kada se ovo desi, obavijestite nas i mi ćemo kontaktirati dostavnu kuću i provjeriti stanje.
  • Paket je izgubljen u transportu. Veoma rijetko se desi ali je moguće. U tom slučaju poslat ćemo Vam naručene produkte ponovno, o našem trošku čim nas dostavna kuća pismeno obavijesti o gubljenju pošiljke. U ovom slučaju pošiljka može da kasni izvjesno vrijeme i molimo za strpljivost. Ako izgubljene produkte nemamo više na stanju izvršit ćemo povrat uplaćenog novca ili u suglasnosti sa Vama preinačiti narudžbu.
  • Paket nije poslan jer nije uplata izvršena. Ako plaćate produkte preko žiro računa ili na neki drugi način koji nije vezan za kreditne kartice knjige ćemo poslati tek kada novac legne na naš račun.

Statusi narudžbe

Nakon naručivanja Vaša narudžba dobija status: Nova narudžba. Nakon izvršene uplate ima status: Plaćena. Kada pošaljemo paket narudžba prelazi u stanje: Poslano. U kojem statusu je vaša narudžba možete provjeriti tako da se prijavite na Moj profil. Provjeru statusa možete izvršiti i pozivom na telefon ili slanjem E-maila. U tom slučaju nam morate javiti koji je broj Vaše narudžbe.

Povrat

Svi produkti koje šaljemo su novi i bez oštećenja. Produkte pakujemo tako da se pri normalnom rukovanju ne mogu oštetiti, u žute koverte sa vazdušnim mjehurićima, ili u kartonske kutije. Ako je produkt oštećen u transportu ili je neodgovarajuće dimenzije imate pravo vratiti produkt nazad.

Reklamacije na proizvode i povrate priznajemo samo ako su upućene u roku 48 sati od primitka paketa i ako nam vratite produkt sa originalnom ambalažom. Ako je sve po pravilima kupcu nudimo zamjenu produkta ili povrat novca. Troškovi vraćanja produkata idu na teret kupca.