Uglavnom ne zbog visine troškova dostave. Ukoliko vi prisnate da vam se šalje bez obzira na troškove, možemo poslati.
Uobičajeno vrijeme za dostavu je 24 sata ukoliko paket šaljemo brzom poštom unutar BiH. Ako šaljemo BH poštom 2 radna dana ovisno gdje se paket šalje.
Da moguće je. Prilikom narudžbe možete navesti: ADRESA ZA DOSTAVU, koja može biti ili vaša ili od osobe koja prima paket.
Da. Dostava se naplaćuje po važećem cjenovniku. Više o cijenama dostave imate na stranici za Dostavu.
Ne. Cijena dostave je fiksna za bilo koji dio BiH i dostavu vršimo u sve dijelove BiH. Urbana kao i ruralna mjesta.
Da možete. Prilikom pravljenja narudžbe bilo bi dobro da naglasite da pošiljku želite da preuzmete u našoj radnji, da bi je pripremili.
Paketi su osigurani od gubitka prilikom transporta. Ako dobijemo potvrdu od pošte ili dostavne kuće da je paket izgubljen, poslaćemo vam iste proizvode ponovo. Ukoliko te produkte nemamo na stanju u dogovoru sa vama šaljemo druge artikle ili vam vraćamo uplaćeni novac ukoliko je pošiljka unaprijed plaćena.
Da, to je moguće, ukoliko živite na prostoru BiH. Van granica BiH nije moguće plaćanje prilikom preuzimanja.
Da možete. EuroExpress vrši dostavu u naznačeno vrijeme ali se dodatno plaća.
Možete nam se javiti na e-mail ili telefon, i dostavite nam broj vaše narudžbe. Naše osoblje će provjeriti i ako je Tracking kod dostupan poslat ćemo vam ga. Ako kod za dostavnu kuću ne postoji onda ćemo mi kontaktirati dostavnu kuću i tražiti podatke za navedenu pošiljku.
Ne. Kada pošaljemo paket, bio on sa povratom novca od strane kupca ka nama, ili ne, cijena i produkata i usluge dostave je ista. Ne uvećava se cijena ako naručite plaćanje gotovinom kuriru.
Ako se nalazite u BiH možete platiti: preko PayPal, možete uplatiti novac na naš Žiro Račun, ili gotovinom pri preuzimanju pošiljke. Ako se nalazite izvan BiH možete platiti: preko PayPal ili novac možete poslati preko WesterUnion sistema. Sve detalje oko procesa plaćanja možete pročitati na linku: Plaćanje.
Da možete, ako se nalazite na teritoriji BiH. Pri narudžbi označite da želite plaćanje obaviti metodom: Gotovinom pri isporuci (pouzeće).
Platiti možete uplatom putem Western Uniona. Detalje o tome imate na linku: Plaćanje.
On-line transakcije su posebno osigurane, tehnološkim i pravnim mehanizmima. Posjedujemo certifikate kartičarskih kuća da su transakcije 100% sigurne, testirane i provjerene. Više o tome pročitajte na stranici: Sigurnost.
Da. Omogućeno je plaćanje sa PayPal sistemom, karticama preko PayPal ili PayPal kreditom.
Uplatiti možete na naš žiro račun u UniCredit Bank. Broj računa je: 338730 22475 46355.
Zbog problema oko plaćanja transakcijskog troška ovaj metod slanja novca ne preferiramo. Odobravamo ga samo u slučajevima kada se radi o jako velikim narudžbama i ako je to slučaj kontaktirajte nas. Preporučujemo da iz inostranstva vrši uplata Kreditnom karticom, PayPal plaćanjem ili preko WesterUnion.
Da, PDV je uračunat u cijenu koju vidite kraj produkta.
Kupci iz inostranstva su oslobođeni plaćanja PDV poreza. Tako je u zakonu. Ali naša Uprava za indirektno oporezivanje nas još uvjek nije snabdjela sa odgovarajućim obrascima koji se odnose na fizička lica. Dok naša državna administracija ne počne primjenjivati zakon u punom obimu stranci će morati plaćati ovaj porez. Još uvjek nemamo informacije o tome kada će se ovo riješiti za fizička lica. Za pravna lica iz inostranstva se po potrebi ova dokumentacija može pripremiti.
Da. Dostava se naplaćuje po važećem cjenovniku. Više o cijenama imate na stranici za Dostavu.
Na zadnjem koraku procesa kupovine, nakon što odaberete način plaćanja, u polje predviđeno za unos koda upišite dobiveni kod za popust i kliknite na „Primijeni kod“. Pričekajte da se iznos narudžbe umanji za iznos koda i zatim nastavite sa procesom narudžbe.
Da možete. Javite nam se na mail i poslaćemo vam primjerak ispravno popunjene uplatnice.
Da, za svaki kupljeni artikal izdajemo fiskalne račune.
Sve artikle koje šaljemo su novi i bez oštećenja. Artikle pakujemo tako da se pri normalnom rukovanju ne mogu oštetiti. Ako je artikal oštećen u transportu ili niste zadovoljni stanjem naručenog artikla, imate ga pravo vratiti. Vraćene artikle ćemo zamjeniti i poslati nazad. Ako nemamo zamjenskih artikala izvršit ćemo povrat uplate ili u dogovoru sa Vama preinačit ćemo narudžbu.
Ukoliko niste zadovoljni s proizvodom koji ste naručili, možete ga vratiti uz povrat punog plaćenog iznosa, uključujući i iznos dostave ukoliko je naplaćen (samo za povrat cijele narudžbe). Svi proizvodi koje se vraćaju moraju biti nekorišteni, nenošeni i neotvoreni te sa svim isporučenim dijelovima te u originalnom pakovanju. Zbog higijenskih razloga eros.ba niti u kojem slučaju neće prihvatiti povrat proizvoda koji su upotrebljavani.
Ukoliko želite da vratite proizvod javite nam se i kažite koji je razlog povrata. Nakon toga ćemo dogovoriti uslove vraćanja proizvoda nazad kao i metod dostave.
Ukoliko je proizvod bio oštećen prilikom preuzimanja troškove slanja proizvoda nazad kao i slanje novog artikla na adresu snosimo mi. Ako vam se proizvod ne sviđa ili želite iz nekog drugog razloga da ga zamijenite troškove dostave snosite vi.
Proizvode možete zamijeniti u roku od 5 radnih dana pod uslovom da nisu nošeni, oštećeni i u orginalnoj ambalaži. Da bi zamijenili artikal potrebno je odmah prilikom prijema da nam javite i obrazložite zašto proizvod želite da zamijenite.
Izaberite proizvod ili više njih koje želite kupiti. U blizini će se nalaziti dugme DODAJ U KORPU . Klikom na to dugme ubacujete proizvod u korpu. Klikom na ikonu Korpe u gornjem desnom uglu stranice započinjete proces naručivanje. Slijedite upute i izabrani proizvodi će doći na vašu kućnu adresu.
U gornjem lijevom uglu imate ikonu sa lupom, za pretragu. Klikom na nju otvoriće vam se polje za pretragu. U polje za unos teksta za pretragu. Unesite tu barem dio imena proizvoda, šifru artikla i ukoliko ga imamo u katalogu pokazat će vam se u rezultatu.
Svi proizvodi koje prodajemo su novi i u orginalnoj ambalaži. Ne prodajemo rabljene prizvode.
Proizvodi koji su na akciji su posebno označeni sa markicom: Akcija.
Kada otvorite vašu korpu kraj svakog proizvoda u korpi stoji malo X. Klikom na njega ćete označeni produkt izbaciti iz korpe.
Nije obavezno da imate profil. Možete narudžbu izvršiti i bez kreiranog profila. Ali ako imate profil svi vaši unešeni podaci, o adresama o telefonu i sl. se pamte i ne morate ih unositi svaki put. Osim toga dobijete i dodatne mogućnosti: možete pratiti statuse narudžbe, imate istoriju ranijih narudžbi, dobijete adresar, možete objavljivati komentare, možete se pretplatiti na obavještenja na E-mail, imate svoju korpu zapamćenu čak i ako ne naručite proizvode.
U vrhu strnice imate link: Napravi profil. Unesete vašu mail adresu i lozinku po želji i već ste kreirali vaš profil. Ili napravite profil uz pomoć Facebook ili Google prijave.
Ako ste proces narudžbe prveli do kraja i dobili potvrdni e-mail vaša narudžba je prošla.
Ukoliko ste napravili narudžbu, ali niste primili potvrdu na e-mail u roku od 30-ak minuta, narudžba nije izvršena ili ste pogrešno unijeli e-mail adresu. Savjetujemo da nam se javite kako bismo provjerili stanje, ili ponovite narudžbu.
Prijavite se u vaš Profil sa e-mail i lozinkom (ili sa Facebook loginom). Unutar Profila imate link: Moje narudžbe, i tu možete da vidite sve vaše narudžbe i njihove statuse.
Da to su proizvodi koje imamo na stanju i koje vam možemo odmah poslati.
Možete nam javiti koji vas proizvod zanima. Mi ćemo provjeriti sa našim dobavljačima da li ga imaju na stanju i javiti vam da li je dostupan ili ne, i kada će biti kod nas u skladištu ako je dostupan.
Za svaki je artikal navedeno od kojeg je materijala. Kada otvorite artikal koji vas zanima u dijelu „Više informacija“ stoji od kojeg je materijala kao koja je i veličina artikla.
Javite nam se, a mi ćemo se potruditi da vam damo više informacija za proizvod koji vas zanima.
Da, pošaljite nam vaše pismo namjere, preporuke i CV na adresu: info@eros.ba. Rado ćemo razmotriti vaš zahtjev.
Ako ste magento developer, ili dobri u prodaji i odnosima sa dobavljačima, ako imate iskustvo u on-line marketingu ili upravljanju timom ljudi, ili imate vještine za rad u službi za podršku, javite se.
Da, potrebno je da sklopimo dogovor i ugovor o daljnjoj prodaji.
Zavisi od toga kako se dogovorimo. Možete da formirate cijene unutar web trgovine ako se tako dogovorimo i takav ugovor sklopimo.
Možemo, ali unaprijed treba da se dogovorimo oko uslova prodaje.
Ukoliko imate kvalitetnije fotografije ili bolje opisi, bilo bi nam drago da nam to pošaljete. Rado ćemo ih objaviti.
Ovisno koliko produkata treba da se obajavi. Ali ne više od 5 radnih dana.
Svi građani koji imaju pristup internetu, u cijelom svijetu. Marketinškim kampanjama se ciljano reklamiramo kroz domaće i regionalne medije i socijalne mreže ljudima koji su sa područja BiH, Hrvatske, Srbije i Crne Gore, ali naš kupac može da bude bilo ko, bilo gdje.
Da. Ako ste dobavljač iz inostranstva možemo da radimo i sa Vama. Javite se preko stranice za kontakt.
Da moguće je. Kada se proizvod pojavi na tržištu poslaćemo narudžbe koje smo primili.
Da, možete objaviti link, koji god i bez ikakvih uvjeta.
Da ako navedete da ste sa stranice eros.ba preuzeli podatke. Ovo se odnosi na tekst, fotografiju ili bilo koji objavljeni podatak na ovoj stranici.
Da, ako je vaša stranica (servis) veoma dobro posjećena tj. ima 8000 ili više posjetilaca na dan. Javite se sa ponudom za reklamiranje na email: info@eros.ba.
Da. Možemo se dogovoriti da platimo reklamu u rublju, u novcu ili razmjenom linkova. Ovo radimo samo u slučajevima ako vaš sajt ima odgovarajuće statističke rezultate.
Da, javite nam se na e-mail info@eros.ba, i poslat ćemo vam banere
MAS POINT d.o.o. PJ Point
Alije Izetbegovića bb, Zanatski centar
75350 Srebrenik
Bosna i Hercegovina
Naši brojevi telefona su: +387 35 643 448 ili +387 62 267 127
Od 8:00 do 16:00 svakog dana osim nedjelje i praznika. Nalazimo se u GMT+1 vremenskoj zoni
Žiro račun kod UniCredit banke: 33873 022475 46355
ID broj firme je: 4210393140029 
PDV broj firme je: 210393140002.
Skenirane dokumente možete preuzeti na ovoj stranici:
ID broj
PDV broj
Ako imate dodatna pitanja obratite nam se na:
email: info@eros.ba
Telefon: +387 35 643 448
Telefon: +387 62 267 127
Skype: info@eros.ba